vill sluta andas

..har du nån gång varit trött på att leva? känt att du inte orkar andas längre? att ditt liv suger kuk?
    Har en sån dag idag :`(
..Dah blir så jävla sur, in my face.. Du undrar säkert varför jag är sur?
  Ovän med bästisen, fattar inte va hon har att vara sur över? Känns som hon bara vill bråka? Träffar bara killar som är ute efter en enda sak...Ingen seriöööös. Skulle träffat Fanny idag och hon kunde plötsligt inte..Men sova hela dagen istället..pallar inte äta, pallar inte dra in till kungsan och jag pallar inte andas!!!
  Jag känner bara för att supa mig full och käka en hel burk med sömnmedel, kasta mig ner i sängen och sova i ett helt år!!!!!!!! Rawr,, hoppas det känns bättre imorgon...
         Värsta som finns är att vara ovän med sina kompisar, singel och känna sig utnyttjad!
OM du tkr att jag låter en attention hore, så behöver du inte läsa vet du väl?!!
Varför jag skriver detta är för att jag är så ledsen att jag inte pallar prata med nåågon..och för att påverka er oxå...Nu ska jag leta reda på den där asken med sömnmedlet.
ingen PÖSS idag från mej..


Det enda ni ser på mig är en glad fjortis , men bakom mitt leende döljer sig en flicka med ångest..ni har inte fått veta allt som jag mår dåligt utav för då skulle det fylla en hel tapet.



Kommentarer
Postat av: DennisForsberg

Neeeh, ush... kan inte fatta att folk gillar mina gammla låtar!, uuuush! Hahah pz

2010-07-28 @ 06:12:16
URL: http://www.myspace.com/forsbergmusik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0