Svar på en läsares fråga :)

...kom precis hem, jobbat tills nu och ska nu typ slagga på sängen framför datan. Väldigt trött, men man har i alla fall tjänat lite pengar nu..Behöver det till Malaga, gissa om jag ska shoppa?!!!? Va inte oroliga för det ska jag ;)
   Imorgon har jag skolavslutning, YESSS!! Jag vet inte va ja ska ha på mig imorgon men hört att de ska va dåligt väder!! Men men man får inte deppa trots det..Så söt min mamma är, hon ringde precis och sa att hon hittat ett par söta skor och hon undra ifall jag ville ha dem, naww <3 Tror det blir svarta annars köper hon rosa till mig. Imorgon får jag träffa kusinen, najjzz saknat han! :)
   
Hej Linda! Tycker om din blogg man får veta mer om dig och du skriver lite roligt. Några frågor, Vilken är din favorit film och varför? Använder du smink alltid? Gillar du att ha pojkvän eller att vara singel? Kram/ Patrik B

- Hej va roligt att höra att du uppskattar min blogg, den tar ju lite tid och fixa med. Min favorit film är Dirty Dancing, de har varit min favorit film sedan typ 4:an, älskar filmen. Blandannat för att Patrick Swayze är med och han är ju såå heeet i filmen. Grrr! Hans kropp! HAHA XD
      Nä jag använder inte så mkt smink bara lite då och då. Man e så morgontrött så ligger hellre och sover en fixar mig länge med smink. Men ibland måste man juhh spicy till sig med founde, m.m
        Ja, gillar faktist både och, de är mysigt att ha pojkvän. Känslan att vara kär är så mysig. Men att vara singel är inte heller dumt. Man kan spana på en massa hunkar utan ha ens pojkvän som flåsar en nacken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0