MALAGA BABIES!

  Hej alla snygga bloggläsare! Och ni fulla oxå!....skolavslutning idag, tråkigt men så skönt att ha lov nu! Kan göra vad jag vill och va ute om sommarkvällarna! Nu ska jag fixa min väska till Malaga, med fest kläder..Måste juh ha lite med mig, kan ju inte springa runt naken i där, alla Spanjorer kommer hoppa på mig! HAHA XD 
        SÅ IMORGON BLIR DET MALAGA, NGR SKA JU SÄGA HEJ DÅ, PÅ ARLANDA, OM DU HAR LUST MESSA MEJ!
Nu ska jag ditt och steeekaa och fiessta! PÖSS PÅ ER ALLA!  ( Kmr lägga upp bilder från spanien i bloggen när jag kmr hem!) PÖSS

Kmr sakna er alla, soeta små! Som är så söta! Men ni kmr va sötast när jag kommer tillbaks men då får jag va brunast! HAHA BLEKKISSSAR :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0