In my face

...DAH!!! Skrev precis ett inlägg som plötsligt försvann..Haha!! In my face, va irriterande!
  Kom hem idag från Spanien..Har fått minnen för livet, ska kanske redan i höst ditt och festa med kusinerna! Men vene om de passar för ska ju kanske med syrran till Australien då. Så får vänta med Spanien till nästa sommar..Men det kommer bli kul att åka till Australien, fatta va brun jag kommer bli!!
   Nu ska jag duscha (länge), måla naglarna röda, sätta på en bra film och ta en kopp te. Måste vila upp mig, imorgon ska jag vara med Sebbe han har tydligen fått en hundvalp! Naw, hundvalpar är så otroligt söta! Men den tanken är jag väl inte ensam om?!!
      Senare mot kvällen ska jag träffa Julia vid Rådmansgatan, men ska försöka locka med henne till Sture..men imorgon kommer vi inte festa för hon ska jobba tidigt dagen efter. Jag tycker att hon är sjukt duktig som arbetar och tjänar egna pengar. Nu ska jag ruscha in i duschen..PÖSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0