Haffa en Daniel Westling?

...snart ska jag jobba, ska bli så najs att tjäna lite pengar! Helt pank haha, shoppat för mycket...Jag har blivit så klädkåt, shoppar o shoppar!! Igår hade jag mina super fina fransskor som jag köpte i spanien för första gången....Förut idag gick jag och jogga med hunden i en timma, kändes jätte bra men fortfarande tjock! Mitt mål efter sommaren är att väga 48 kg, till att börja med..Nu väger jag 52 kg suck....Funderar på att sluta på innebandyn, börja gymma istället, kanske kör en kronprinssesan haha, haffar en daniel westling, näääejj hahah skäämta garv!
      Efter jag jobbat i dag så blir det styrketräna mage,armar, ben, rygg m.m och sen chilla galet ;)
   Imorgon ska jag träffa Christian, får se var vi kmr hitta på ;) Tror jag skulle hem till honom på Lidingö...Haha Btw har ni sett KISSIES nya låt,,, assså sååå pinsamt! Hon skämmer ju bara ut sig själv! KOLLA SJÄLV!!

    Gilla hennes blogg förut och då såg jag upp till henne. Nu läser jag hennes blogg men garvar åt henne istället. Hon e så ytlig!!, hela hon är falsk och hela hennes kropp i plast! Från början va hon skit söt och gullig med sitt bloggande när hon va typ 17 år...Men hon har blivit så förändrad..Men samtidigt, jag har inget med henne o göra, hon får se ut som hon vill. Och de känns pissigt av mig att sitta och döma en människa med dåligt självförtroende när mitt egna inte är på topp..Suck, vi tjejer är ibland bra knääppa :P
   Liksom jag vet inte om jag är för eller emot plastikoperationer? Jag själv skulle aldrig vilja göra det, mer en fettsugning haha, skämt o sido....! Men om tex..Kisse har skit stora komplex så har hon all rätt att operera  sig!
    

Ser ni någon skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0