When I walk in the club

when I walk in the club, they say hey sexy, fan älskar låten! Galet grym!
    Imorgon ska jag jobba sista dagen i denna vecka, sen är det två veckor kvar där. Efter jobbet ska jag snabbt hem duscha, fixa till mig och till en jobb intervju till hösten så håll tummarna för mej mina små söta bloggläsare!
      Sen blir de nog sola solarium lite, gjort det både i igår och idag, kommer bli neger! haha XD
 Jag ska sluta med innebandyn och börja springa och gymma till hösten istället! Ska gå ner i vikt! Väger hela 51 kg! Mitt mål är 48 kg, för den närmaste tiden! Man måste ju bli smexig för beachen 2011! HAHA XD
     Men jag har gått ner ett kg på marlboro red, det är faktist sant man går ner i vikt av rökning och vem vill vara tjock! Juw va äckligt! Haha skäämta mina små älsklingar, men innerst inne finns det sanning i det! HAHA XD
          På lördag ska jag ut på powervalk med hunden, duscha m.m, träffa sofia, jannis, nån killkompis till jannis och så klart nea babuu! Vi ska käka ute och umgås, supa!! HAHA XD 
   Let get louseee! HAHA, nu ska jag kräkas lite (skämt o sido), PÖSS!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0