Kräftskiva skruvat!

Kära Bloggläsare!
Hur är det med er? Vad har ni gjort i dag? Nåt tråkigt eller något roligt?
    Med mig är det toppen, glad och lite nykär, thihi! Idag har jag varit i skolan efter det drog jag och lite polare från skolan och åt skagen mackor på SANDYS, ytterst gott! Sen träffa jag och Nicole, två kända IDOL kandidater tog foto och allt såklart hahaah!! Men de va så söta att vi behövde dem på foto..! 
    
Vi va inne i stan och kollade smink/kläder, sen åt vi på tacobaren mums :) och äntligen stod man på rådmansgatan, hemma hos Julia..Så jag, peter,julia, rikard och en kompis till peter va hemma och chilla bah galet mycket..Väldigt mysigt, Julias säng ser så inbjudande ut så jag lägger mig alltid där och halvsover, hahah! Riktig socialt va? Eller va tycker ni ungdomar? 
    
Imorgon ska jag på kräftskiva hos Julia, kommer förmodligen sova där eller hos Rikard, ser fram emot det! Och på söndag ska jag på Salsa kurs, med Carla..De ska även det bli kul, hoppas vi har en sexig lärare, haha neää skämta!, eller gjorde jag de?!
     Nu ska ja sluta babbla och ta en kopp te, se lite på tv, kanske orkar städa rummet som ser ut som ett bombnedslag får se men sen blir det att sova!!!! PÖSS på er alla vänner och bloggläsare!

IDOL killarna, Davlin och Nicole! :) söta right?!

Julia, Davlin                                      -                Davlin, Rikard


Hoppas ni får en bra helg alla söta där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0