Cluba eller bio?!

..palla inte dra till skolan idag, fett ont i halsen. Så stanna hemma och myste framför tvn.
   Men imorgon ska jag till skolan, saknar alla så klart!
Får se vad som händer efter skolan om det blir att cluba med Nicole på en Latino club i alvik..eller om jag ska hänga på julia,peter och peters kompisar på bio. Känner ärligt mest för att dansa men känner mig sjuk, men med lite dricka kommer jag snabbt upp på bena! Fast vill samtidigt träffa Julia!Får se hur de blir imorgon..
      På lördag fyller min syrra, 20 år! GRATTIS GUMMAN, älskar rej! Efter jag firat henne ska jag vara med pojkvänen och han ska sova hos mig, mys, längtar!
    På söndag fyller min kusin år så ska gratta honom, men vene va han ska få av mig? Vad kan en kille på 23 år, tänkas gilla ngr förslag?
    Nu sitter jag och lyssnar på "rock it all over the world och ska äta något gott, macka med marmelad o ost!Mums thihi, tjockis!? XD Men palla bry sig, <3
    Nu ska jag gå in och bre den där jävla mackan thihih, hej rååå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0